Mediakortti

Salkkari - paikallinen uutislehti, tavoittaa lukijansa tehokkaasti niin paperisena kuin diginäkin. Painettu Salon Seudun Sanomat + digi 1 pv 45 000 lukijaa päivässä (KMT, julk. 27.9.2021)

Salon Seudun Sanomien lisäjakelut ja teemapäivät tammikuussa. Salon Seudun Sanomat on käytössäsi seitsemänä päivänä viikossa. Sopiva ilmoituspäivä mainoksellesi löytyy aina. Perjantaina 14.1. aluevaaliehdokkailla ja puolueilla on mahdollisuus mainostaa Salon Seudun Sanomien liitteenä julkaistavassa Aluevaalit 2022 -lehdessä. Lisäjakelu Salossa. Mainospaikat alkaen 298€ (l. 125 x k. 72mm) Tässä vaalilehdessä on reilusti tilaa tuoda oma viesti näkyviin! Erikoisalennuksen sisältävät mainoskoot ja hinnat: kokosivu 254 x 297 mm / 254x365 990 € + valmistus 130 € puolikas sivu vaaka 254 x 147 mm / 254x180 790 € + valmistus 95 € puolikas sivu pysty 125 x 297 mm 790 € + valmistus 95 € neljäsosa 125 x 147 mm 490 € + valmistus 65 € kahdeksasosa 125 x 72 mm 298 € + valmistus 29 €

Mainospaikat SSS.fi verkkosivustolla  SSS.fi on sanomalehden tapaan arvostettu ja uskottava verkkosivusto. Mieti miten ja missä mainostat. Luotettavalla mediaympäristöllä on väliä!  Viikon mainoskampanja tavoittaa yli 100 000 katselua. Tee houkutteleva bannerimainos, joka kerää klikkejä ja siten kävijöitä kotisivuillesi. Kekseliäät ideat tuottavat tulosta! Ole rohkea ja erotu.  SSS.fi sivuston mainospaikoista tarjoamme vaalialennuksen 15% ja lisäviikoista -30 %

Digitaalisen näköislehden välissä julkaistava KOKOSIVUN DIGIMAINOS  Salkkarin digimuotoisessa näköislehdessä tavoitat kohdennetusti digilehden lukijat. Kokosivun täyttävä digimainos on vaikuttava! Lisäksi saat linkitettyä mainoksesi haluamallesi www-sivustolle.  Valmiin digiaineiston hinta alkaen 198 € päivä. Saatavilla myös kolmen päivän ja viikon mittaisia digimainospaketteja. Salon Seudun Sanomien digilehden suosio on kovassa kasvussa. • kuukausittain noin 115.000 lukijaa • viikoittain n. 29 000 lukijaa • laitejakauma 45% desktop, 40% mobiili, tablet 15% (lähde GA)

HINNAT Alennukset normaalihinnoista / printti- ja digituotteet:  Ehdokkaille vaalialennus 15 %, toistot 30 %, 40 %, 50 %, 60 % ja 70 %  Tapahtumat, puolueet, yhdistykset ym. vaalialennus 15 %, + toistoalennus 30 % Toistosarjat sisältävät perusvaalialennuksen 15%.

Salon Seudun Sanomien ohessa julkaistavat VAALILEHDET  Salon Seudun Sanomien liitteenä lehtesi huomioarvo on takuuvarma. Lehti päätyy lukijalle asti, eikä katoa ilmaisjakelutuotteiden kirjavaan joukkoon.  Päälehden liitteenä vaalilehtesi tavoittaa myös mainoskiellon asettaneet taloudet.  Taitto, paino, jakelu ja diginäkyvyys - kaikki yhdellä kertaa. Ota yhteyttä hyvissä ajoin!

Salon Seudun Sanomien välissä julkaistavat ESITTEET ja FLYERIT Teetitkö oman vaalimainoksen? Tiesitkö, että voit jakaa sen helposti Salkkarin välissä.  Käytössäsi on koko Salon Seudun Sanomien jakelualue tilaajatalouksiin. Myös pienemmät määrät kohdennetuille alueille ovat mahdollisia. Kysy ja tutustu!  Sisäänpistotuote voi olla esimerkiksi nelisivuinen esite, A4 kokoinen esite (vähintään 160g paperi) tai vaikka postikorttikoko A6 (min. 160g paperi) Mattapintainen paperi toimii esitteessä parhaiten.

Aluevaaleissa varmasti tai melko varmasti äänestävistä 56 prosenttia aikoo hakea tietoa äänestyspäätöksensä tueksi painetuista tai digitaalisista sanomalehdistä. Sanomalehtien etulyöntiasema on huimat 19 prosenttiyksikköä. Toiseksi eniten, 37 prosenttia äänestämään aikovista hakee tukea televisiosta (tv-kanavat tai niiden verkkopalvelut) ja kolmanneksi eniten painetuista tai digitaalisista kaupunkilehdistä (34 %). Neljännelle sijalle sijoittuvat aluevaaleissa ehdokkaina olevien omat verkkosivut (31 %) ja viidenneksi asuinkunnan ylläpitämät verkkopalvelut (23 %). Harvempi kuin joka viides äänestämään aikova arvioi hakevansa tukea päätökselleen puolueiden verkkosivuilta, postilaatikoihin jaettavista mainoksista, radiosta, aikakauslehdistä, googlesta, keskusteluista ehdokkaiden kanssa tai sosiaalisesta mediasta.

Ehdokkaan eri asioita koskevien näkemysten vastaavuus äänioikeutetun omien näkemysten kanssa nousi painoarvoltaan ylivoimaisesti merkittävimmäksi tekijäksi ehdokasvalinnassa. Tätä painottaa lähes neljä viidestä (77 %) äänioikeutetusta. Reilu kolmannes painottaa valinnassaan ehdokkaan puoluetta (38 %), tasa-arvoista suhtautumista eri väestönosiin (37 %) ja sosiaali- ja terveydenhuollon asiantuntemusta (35 %). Aluevaaliehdokas, kerro oma näkemyksesi, tuo esille osaamisesi ja herätä luottamus äänestäjiin. Sanomalehti luo tiiviin yhteyden lukijaan. Yhteyden, jota ei häiritse somemainonnan moninaisuus. Yhteyden, jolla juuri sinun vaalimainoksesi tavoittaa siitä kiinnostuneet lukijat ja äänestäjät.

Äänestyspäätöksen tukena käytettävät mediat ovat hyvinkin perusteltuja, koska saman tutkimuksen mukaan suomalaisista 62 prosenttia ilmoittaa seuraavansa säännöllisesti sosiaali- ja terveydenhuollon sekä pelastustoimen palveluita koskettavien asioiden uutisointia painetuista tai digitaalisista sanomalehdistä. toiseksi eniten näitä aluevaltuustoissa päätettäviä asioita seurataan televisiosta (tv-kanavat tai niiden verkkopalvelut 47 %) ja kolmanneksi eniten painetuista tai digitaalisista kaupunkilehdistä (36 %). Aluevaalien merkitystä on tarve selventää äänioikeutetuille, jotta kansalaiset saadaan käyttämään äänioikeuttaan tammikuun vaaleissa.

Salon Seudun Sanomien mediamyynti:  Minna Ihanmäki 02 770 2212  Pia Peltola 02 770 2215  Mika Salko 02 7702 216  Virve Ruissalo 02 770 2218 etunimi.sukunimi@sss.fi

RkJQdWJsaXNoZXIy MjkzNDM=