Vaalit

Kuntavaaliehdokas,

Panosta vaaliviikon mainontaasi!

Useat äänestämään aikovat miettivät vielä ehdokastaan. Vielä ehdit! Ota loppukiri, ole esillä ja tule valituksi!
Soita myyntiin ja varataan mainospaikka loppuviikkoon sekä vaalipäivän lehteen.

Palvelemme mielellämme:

Minna Ihanmäki, mediakonsultti, (02) 7702 212

Heli Valanne, mediakonsultti, (02) 7702 216

Pirkko Pelander, tuotepäällikkö, (02) 7702 225

Pia Peltola, mediakonsultti, (02) 7702 215

Kaisa Järvi, mediakonsultti, (02) 7702 214

Virve Ruissalo, myyntipäällikkö, (02) 7702 218

 

Vaaliasiakkaan mediaostoista tarjoamme 25 prosentin alennuksen.

Kun ilmoituksesi toistetaan, saat näkyvyyttä ja tehoa kampanjaasi vieläkin edullisemmin. Kolmannesta toistoilmoituksesta hinnasta on jo puolet pois ja kuudennesta ilmoituksesta alennus on 70 prosenttia! Tule keskustelemaan mainoskampanjastasi hyvissä ajoin ja saat hyödynnettyä sinulle varatut hintaedut.

Lisäjakelu 6.4. lisäjakelu Somero, Koski tl ja Marttila


Salkkari on tärkeä tietolähde, kun salonseutulaiset äänestämään aikovat hakevat tietoa äänestyspäätöksensä tueksi
(julk. 4.1.2017)

Suomalaisista 63 prosenttia aikoo hakea äänestyspäätöksensä taustaksi tietoa painetuista sanomalehdistä. Tähän lisättynä 36% hakee tietoa sanomalehtien digitaalisista palveluista (sis. näköislehden), joka tarkoittaa, että tavoittavuus on ylivoimaisesti paras. Facebook sijoittuu 14 prosentillaan vasta sijalle yhdeksän. Kunnallisvaaleissa äänestämisen varmuus että painettujen sanomalehtien merkitys tiedonlähteenä kasvavat lineaarisesti äänestäjän ikävuosien lisääntyessä.  55 vuotta täyttäneistä jo lähes 80 prosenttia hakee tukea äänestyspäätökselleen painetusta sanomalehdestä.

Nuorten äänestäjien tärkein tiedonlähde ovat sanomalehtien digitaaliset palvelut. Äänestämään aikovista 18–24-vuotiaista 64 prosenttia aikoo hakea tietoa äänestyspäätöksensä taustaksi sanomalehtien digitaalisista palveluista.
http://www.sanomalehdet.fi/ajankohtaista/uutiset

Suomalaisista 63 prosenttia aikoo hakea äänestyspäätöksensä taustaksi tietoa painetuista sanomalehdistä. Nuorempien äänestäjien tärkein tietolähde ovat sanomalehtien digitaalisiset palvelut.

Luotettavuus (julk. 2.12.2016)
on varmasti viesti, jonka haluat välittää äänestäjillesi.  Klikkaa tästä ja lue lisää, miten eri mediat sijoittuvat, kun luotettavuus on valintakriteeri.

*  *  *  *  *  * *  *  *  *  *  * *  *  *  *  *  *
Sinulle Kuntavaaliehdokas, (julk. 1.11.2016)

Tilattu ja siten myös haluttu, paikallinen uutislehti, on Salossa se tärkein juttu. Oman paikkakunnan asiat kiinnostavat seudun asukkaita ja Salon Seudun Sanomien lukijoita. Syyskuussa 2016 julkaistut lukijamäärät osoittavat, että  lehden lukeminen on lisääntynyt. Yhtälailla, kuin painettu lehti, ovat myös sanomalehden verkkosivut luotettavia ja luettuja. Printin ja verkon yhdistämällä tavoitat äänestäjäsi.

Vaalityö on jo käynnistynyt lehtitalossakin. Salkkarin myyntiryhmällä on pitkä kokemus erilaisista mainostamisen vaihtoehdoista. Me tiedämme, kuinka eri mainosmuodot ovat toimineet ja miten sähköinen markkinointi + some ovat astuneet mainostajan arkipäivään mukaan. Niin tuttu kuin Facebook meille monille onkin, vaaleissa ja äänestäjien keskuudessa sillä ei ole juurikaan roolia.

Olemme valmiina auttamaan mainoskampanjasi suunnittelussa osaavin ottein ja luottamuksella. Sinulle on varattu huomattavia hintaetuja kampanjapakettiisi. Tule keskustelemaan kanssamme hyvissä ajoin, olemme varanneet sinulle aikaa.
Pääset tästä yhteystietoihimme

Onnea ja menestystä kampanjointiin, ollaan yhteydessä!

Virve Ruissalo
vaalipäällikkö, SSS Markkinointi

Pysy mukana sssmedia.fi/vaalit sivustolla. Päivitämme tänne tulevia, sinun etuasi ajavia asioita, aina vaaleihin asti.