Autoliikkeiden mainoksia seurataan mieluiten Salon Seudun Sanomista

Paperinen, 7-päiväinen painettu sanomalehti, Salon Seudun Sanomat, on 42 prosentilla ylivoimaisin media, kun salonseutulaisilta kysytään mistä he mieluiten lukevat autoliikkeiden mainoksia. Salon Seudun Sanomien digitaalisesta näköislehdestä seurataan mainoksia kolmanneksi mieluiten.  Taakse jäävät muun muassa suoramainokset, ilmaisjakelulehdet ja televisio. Sähköpostiin tulevat mainokset ja esim. Facebook eivät ole tutkimuksen mukaan suosikkeja ja sijoittuvatkin häntäpäähän 2% tuloksellaan.

Tutkimuksen tulokset on painotettu vastaamaan kullakin markkina-alueella Tilastokeskuksen uusimpia väestömääriä asuinkunnan, sukupuolen, iän, talouden koon ja äidinkielen mukaan. Tutkimuksen toteuttajana on Kantar TNS Oy.